HEEEEJ

Hej på er allihopa! Har inte haft någon tid eller lust att skriva här, men nu tänkte jag skriva ett litet inlägg.
Vill tacka Lisa för de fina sakerna jag vann i hennes bloggtävling! 
 
Musse och jag har varit ute och tävlat en hel del! Vi kom tvåa i både Hopp och dressyr KM! :)
Han är fantastisk. På senaste dressyrtävlingen var han lite för övertaggad.. Bytte galopp, studsande i galoppen osv ;) 
 
Imorgon ska vi iväg till Boxholm för att rida en pay and ride. Vi ska rida LA:1 för första gången, det ska bli roligt :) Har inte tränat så mycket men det får gå som det går, jag ska göra mitt bästa! Hoppas på att Musse inte är för taggad och tror att det är hoppning, haha! 
 
Hoppade för Julia i onsdags, det gick bra tyckte jag. Tog med fel sporrar som inte går att spänna fast så hårt, så de satt inte bra och jag kom inte åt honom lika bra som jag gör med de andra sporrarna. Så han lyssnade inte så bra på skänkeln. Jag kom på en linje ur en sväng, vi ligger helt fel. Och jag rider dåligt och vi kommer fel, och Musse stannar (bra gjort av honom). Men jag är inte med, så jag ramlar av ner i hindret, det gick bra bara att jag fick fläskläpp, lite ont i armen och röven ;) Men det var bra gjort utav honom att stanna i det läget iallafall. Det var jag som red dåligt. Hadeeee :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bjuder på en hög med fina blandande bilder! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback