Gårdagens hoppträning 👍

Hej! Hopptränade för Julia i Ljungby igår. Musse kändes superfin! Hoppade väldigt bra när jag gjorde rätt och red som jag ska! Fick med honom bra och så. Det var lite mer fokus på banhoppning igår. Inte så mycket teknik eller vad man ska säga. Vi hoppade en bana på 10 hinder, 12 språng. En bana på typ 70-80cm nånting och sen samma bana en gång till på typ 90-110cm tror jag. På banan sista gången hoppade han väldigt bra tycker jag och jag red som jag skulle största delen. Hoppade en kombination i banan två gånger, sista gången tror jag den låg på 110cm och det kändes bra. Han hoppade väldigt bra när jag tog om den en gång till sen när jag var lite mer upprätt och lika framåtlutad 😉 Som uppvärmning hade vi typ lite övningar där man skulle rida lite bommar, och sen vara på en stor volt och göra små volter i den volten. Kände att jag fick med Musse bra i de i slutet. Julia har ju lätt de bästa övningarna en tränare kan ha! Jag måste ha kontakt med honom hela tiden och ha korta tyglar och inte låta honom bli för lång, när jag får ihop honom lite får han också mer höjd i språnget. Då får man väldigt bra känsla 😊😍👌 Jag är nöjd över träningen, Musse var väldigt fin! 😍 
Hadeeeee 😂😊

Finaste hjärtat 💖💖

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback