Mitt första inlägg 2014

Första inlägget 2014 på denna blogg. Nytt år, nya möjligheter. Detta SKA bli ett sjukt bra år! 
Jag ska fortsätta att kämpa och bli bättre i både fotbollen och ridningen. Ska kämpa mer i ridningen än i fotbollen. Fotbollen känns rättså bra, vi ska gå upp på niomanna och köra nu. Måste lära mig nya saker och regler.
Jag måste även få upp min kondition eftersom det är större plan. 
 
Ridningen SKA jag utvecklas i detta år. Fokusera mig riktigt noga och ta åt mig av ALLA tips jag får. Lära känna Flundran ÄNNU bättre och även försöka komma ut på lite hopptävlingar med honom. Med Cimba ska jag jobba med dressyren. Och jag måste få honom att hoppa på tävlingar. Det beror antagligen på mig när han stannar på tävlingar eftersom han hoppar på träningar, så? Jag tror jag blir nervös och rider inte lika bestämt som på träningar. Och på honom måste man vara bestämd. Så det ska jag jobba med, träna mig själv. Jag vill verkligen lära mig sjukt mycket detta år och utveckla ridningen. 
 
Hoppas ni hade ett bra nyår förresten! Det hade jag! Åt god mat, sköt raketer och så :) 
Bilder kommer antagligen upp nån gång.
 
 
Bild från förra nyår. Då hade jag också väldigt roligt och trevligt.
 

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback