Helg

Halloj, helg nu då. Fredag igår, fredagen gick ganska snabbt i skolan så det var skönt. Hade SO med Kristina istället för Tommy. Men det var chill, vi kollade på nån tecknad film i en timme och fick sluta 20 minuter tidigare :)
Så det var riktigt skönt, fast alla höll ju nästan på att somna.. haha. 
Sista lektionen hade vi idrott, superkul. Vi körde handboll, rätt så roligt faktiskt. Det är skönt att sluta fredagen med ett idrottspass! Sen igårkväll myste jag framför datorn och tvn med några chips ;)
 
Lördag idag.. Hm, vad ska man göra? När mamma har kommit ska jag nog rida en sväng på Cimba. Rida lite i snön då ;) Sen ska jag väl mest chilla lite, fårse vad jag kommer på att göra :)
 
 
Mamma och Flundran!
 
 
 

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback