4 januari

Hej där! Det är 4 januari och det är ingen snö ute, visst är det härligt?
 
Idag åkte vi till ridhuset med Cimba, Lina och Betty hade bokat så de var snälla och frågade om vi också ville rida. Mamma red först på honom, sen i slutet red jag lite. Jag tyckte att han kändes riktigt bra faktiskt. Helt okej mjuk i bägge sidor, hoppa upp när han är så är verkligen jättekul! Så jag är nöjd. Red Flundran innan vi åkte, han var stark och lite jobbig, jobbade halvhalter ofta och korta och förlänga galoppen, gick helt ok.
 
Och imorgon ska vi åka till ridhuset igen, fast med Flundran och hoppa lite! :)
 
 
Den här ponnyn gör mig ofta glad.
 

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback