GÖTEBORG HORSE SHOW

Hellu, vet ni en sak? Jag ska till Göteborg HS för första gången i år! Det ska bli jätteroligt! :)
Har bara varit i Stockholm och Falsterbo. Så jag ser fram emot Göteborg mycket nu, det är ju inte så långt kvar :)
Vi ska endast åka över en dag, alltså inte två dagar eller så. Ledig en dag från skolan för att åka till Göteborg, det är gött! ;) Det är väl inget speciellt jag ska köpa tror jag inte. Eller jo ett hackamore om jag hittar något. Hade ett innan men det gick sönder, så därför ska jag nog köpa ett nytt. Cimba funkar helt okej på det, skönt för honom att gå på bettlöst ibland också. Men sen får jag väl se om jag hittar något annat som får följa med hem ;)
 

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback