Hej!

Hej, nu bloggar jag lite här. Har haft en liten paus då jag inte hinner med att blogga så mycket för tillfället.. :/
Men jag hoppas att det blir ändring på det snart. Cimba har iallafall kollats upp av en equterapeft (vet inte exakt hur det stavar). Hon hittade lite som vi ska kolla upp med veterinär, men inget stort som tur är! :D Det är jag glad över. 
Så vi ska till veterinär så vi ska kolla upp honom även där. Det känns bra att han är uppkollad iallafall :) Annars har det väl inte hänt något speciellt. Jag hoppas ni har det bra och ni får ha det fortsatt bra! 
Får se när jag skriver här nästa gång, jag hoppas att det blir snart, och jag ska försöka fixa så att det blir snart! :)
 
 
Plutten ♥
 
 
 
 

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback