Lite bloggning

Hellu, hoppträningen i onsdags gick väldigt bra faktiskt, Cimba var superfin :D
Så det kändes bra!
Och ja, fick reda på no provet idag, fick C. Jag är nöjd! Fick även C på SO arbetet om Romarriket=väldigt nöjd eftersom SO inte är mitt bästa ämne. Så det är jag väldigt nöjd över! 
 
Mamma red ut på Cimba idag, han hade skött sig väldigt bra! Bara bråkat typ en gång :) Stolt över pluttponnyn. 
 
Ska försöka skriva ett längre inlägg om hoppträningen i helgen.
 
 
Lisa och Silver, jag och Cimba! :)
 

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: TeamWR

Var gärna med i vår fototävling på bloggen!li
Vi har ett nytt tema varje månad, i slutet av månaden lottar vi vilken bild som vinner och den vinner en länk! :)
teamwr.blogg.se/2013/november/fototavling.html#comment

2013-11-19 @ 20:22:56
URL: http://teamwr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback