Resultat Div III Laghoppning Nyckelryttarna.

Idag var det ju tävling med laget igen!
 
Hoppade först LD med 2 faser, fast typ bedömning clear round ;) Eller asså man fick rosett om man var felfri i grunden och omhoppningen.
 
LD med 2 faser (4fel): Han var superfin! Vet ni, Cimba REV. Första gången vi river på tävling, haha. Cimba river inte ofta. Men idag gjorde han det, sista hindret i grunden! Synd , men jag är jättenöjd. Han stannade ju inte :D
 
I laget red jag, My, Joulie och Lisa. Hanna mådde illa och så, men hon är iallafall bättre nu :)
 
 
LD lagklassen (4fel): Fick en rivning här också.. ;p  Han kändes lite seg på framhoppningen, men inne på banan blev det lite bättre. Red samma hinder! Det stod ju lite snett och ur sväng, och jag får ta på mig rivningen. Red dåligt mot hindret också.  Är kanon nöjd!!
 
Cimba var superfin! Inget stopp idag inne på banan, fick ett stopp på framridningen. Som jag får ta på mig också, red inte ordentligt. Bästaste ponnie <3
 
Alla i laget red väldigt bra rundor! :)
 
 
 

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback