Ridningen, dagen

Ridningen på Cimba igår gick inget bra alls.. Han lyssnade och ville inte jobba. Men jag hoppas att det går bättre idag på hoppträningen. 
Idag blir det första skola, kortdag i skolan. Skönt. Sen har vi typ inga läxor tills imorgon heller, bara tyskan som jag typ kan ;) imorgon går vi sista dagen innan påsklovet! Yeey. På fredag är det ju långfredag så då är vi lediga, och då ska jag tävla dressyr i Heda med Flundran ! Kul start på lovet ! Fast skulle behövt åkt på clear rounden i Mantorp med Cimba, men vi hittar nog någon annan snart! Juste Tollstad (första lagomgången) är ju inställt.. :( Skriver mer om det sen i ett inlägg när jag kmr hem från skolan ;)
 
 
 
 
Cimba + Lydia . Fin tårta va ? ;)

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback