Fullt upp@

Har inte hunnit med bloggningen idag. Först upp imorse, packa badkläder oså. Åka till skolan. Ha lektion till kvart i 9. Gå till busshållsplatsen, åka buss till Mjölby. Gå och bada på Lundby.!
gjorde simprov först, sen fritt bad. Lite kul var d endå.
 
Åkte tillbaka till skolan, åt. Sen hade vi SO i en timma och 10 minuter. Ganska segt.. Alla var typ trötta efter badet ;)
Sen slutade vi! Skönt med fredag också (Y)! Har studiedag på måndag med, som är ett litet plus. Har inget inplanerat på måndag. Ska nog vila ;) Eftersom denna helg kommer spenderas den mesta del av tiden på Sissi och Nina Liljas anläggning. Imorgon ska jag vara funktionär :) Alltid kul. 
 
Och på söndag ska jag tävla själv! På Flundran.. Det ni, vi får se hur det går ;p 
Har inte tränat så mycket dressyr med honom, så vet att det inte kommer gå 100% bra iallafall :p. Men det får gå som det går, ska försöka ta det som en träning..
 
Hann inte rida någon idag, mamma red Flundran. Cimba hjärti vet jag inte om jag hinner rida imorn.
 
 
Sjukt gullig eller hur ? :')

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback