Resultat CR och mini KM 2013 Väderstad HSK 16/4-13

Hej , här kommer lite mer utförliga resultat ifrån igår :)
 
Clear round runda 80cm (0 fel): Först fick man hoppa fram på första hindret, Cimba stannade. Sen hoppade vi igen och han hoppade. Sen började vi hoppa själva banan, han var jättefin hela banan och vi blev felfria! Nöjd med rundan :)
 
Mini KM- (LD) (80cm) (0+0 fel): Grym runda med Cimba!
Kändes sådär på framhoppningen, seg och lite trälig. Men han hoppade endå, eller jag tror jag fick 1 stopp på framhoppningen. Eller så var det till klassen innan, ajja. 
Gick in och hoppade näst sist i klassen. Fick till en bra grundomgång, han var i några hinder. På näst sista hindret missförstod jag när han skulle hoppa, så jag hoppade typ före honom så hoppet blev lite knas. Men han var snabb i benen och rev inte :) Nolla i grundomgången, sen omhoppning direkt. Fick lite mer fart på honom faktiskt :) Red lite snabbare och ganska lagom omhoppningssvängar. Gick nolla i omhoppningen också, alltså nollnolla :D
VINST blev det! Så otroligt nöjd över mitt hjärta Cimba. Han var så duktig och fin. Älskar dig otroligt mycket C ♥
 
Sen kom jag 2:a i själva LD klassen, så en blå rosett och en blågul! :D + 2 plaketter + ett schabrak + hästgodis. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder från gårdagen :) Min ponny är ju så himla underbart fin! 
Fotograf: Sarah Gustafsson :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback