Söndag

Som jag nämnt tidigare hatar jag söndagar. 5 dagar i skolan framför sig... Och ett prov denna vecka med...
No prov, på torsdag. Så jag kanske borde börja plugga? :o Ajja, kanske inte idag. 
Idag ska jag rida båda hästarna, och sen vid halv 4 tror jag, då ska mamma o jag på ett möte. 
Men hästisarna ska somsagt ridas innan mötet iallafall!
 

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Moa

Vad skönt att höra, jo men det är klart! Man blir mycket mer peppad av framgångar än när det inte funkar :)

Jo tack, väldigt seg efter denna fartfyllda helg, men just nu känns allt jätte bra och det går även här väldigt bra med Valle nu :)
Kram <3

2013-01-27 @ 13:29:36
URL: http://moachristensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback