Äntligen tid

Nu har jag pluggat klart för idag tror jag, eller kollar nog igenom glosorna sen igen. Men nu har jag äntligen tid att blogga lite, inte hunnit det idag typ. 
Idag har jag vart i skolan, haft hemkunskap, so, musik, idrott och lite. Ganska chill dag :) 
Efter skolan åkte jag till Väderstad med ett par kompisar, åkte pulka i backen. Haha det var grymt kul. 
Cimbizen fick vila idag. Imorgon blir det hoppträning med Flundran. På onsdag tror jag det blir hoppträning med Cimbizen också, hoppas det!!
Tror att jag kanske hinner rida eller longera Cimba imorgon innan hoppträningen med F också. Eller nått, får se. Imorgon är det en tråkig dag i skolan. As tråkiga lektioner oså.. 
 
 
Foto: Hanna Ström
 

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Moa

Tycker att du gör ett jätte smart val där. Skönt att skutta runt ett par rundor för känslans skull, det grejer ni lätt! Åh gud vad kul att höra, lycka till så får jag hoppas att det inte krockar med något så att jag kan åka och kolla! :) <3

Tack så hjärtligt :D

2013-01-21 @ 22:17:46
URL: http://moachristensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback