Hoppträningen för en en vecka sen

Hej, längesen jag bloggade, men nu kommer ett inlägg. 
 
Hoppträningen förra veckan ja.. Cimba var så OTROLIGT fin. Jag har tyckt att han han varit superfin senaste hoppträningarna. Men förra gången var han så otroligt mega fin, verkligen. MEN, han hoppade av för tidigt på första hindret när vi skulle hoppa trekombinationen, så han kom i hindret och jag flög in i nästa hinder.. Fick väldigt ont i benet och lite ont i ryggen. Men det var tur att det inte blev värre! Det är jag glad över. 
Men Cimba var så himla fin och kontrollerbar. Verkligen super duktig :)
 
Ikväll är det hoppträning igen! Och i helgen är det tävling! :)
 
 

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback