Resultat lokal hopptävling Grankärrs Gränsryttare med Cimba 3/8-13

Här kommer lite mer utförligt om gårdagen.
 
LD-10 (70cm) 0fel: Fick till en bra runda tyckte jag, jag red ordentligt och Cimba skötte sig bra och hoppade! ;)
Nöjd med rundan!
 
LD (80cm) 0fel: Fick till en bra runda här med, till och med kändes den ännu bättre än rundan innan :)
Cimba hoppade bra och jag red ordentligt även denna klass, så Cimba hoppade och tvekade inte på ett hinder. 
 
Är väldigt nöjd över rundorna Cimba och jag hoppade igår! Cimba kämpade på trots värmen. Alla hästar gjorde det!
En stor hiss till en fin anläggning och trevliga funktionärer. Väldigt lyckad och rolig tävlingsdag! :D
 
 
Favoritbilden! ♥
 
 
 

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback