Fotbollsmatch, Cimba riden

Hej, gick upp vid 8 imorse för att ca halv 9 åka och samlas till matchen. Åkte dit, var supertrött. Blev pigg när vi körde på konstgräs och fick till bra skott innan matchen. Men sen deppar jag ihop när dom får in ett mål? Åh, det får jag inte göra! Och då får dom bara in dler och fler mål.. Och jag blir surare och mer otaggad.. :/ Nästa match ska vi få in ett mål först! ÅH gud va arg jag var på mig själv på efter matchen. Ajja, bara se fram emot nästa match som är hemmamatch. 
 
Cimba riden idag också. Red på fältet med mamma och Flundran, i början var han tjurig och bara sparka. Men i slutet gick det faktiskt bra , så det va ju bra :)
 
Tagga att gå upp svintidigt imorgon för tävling med Flundran!
 
 
 
Linas otroligt söta Fixan på lägret :)
 
 

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback