Lokal dressyrtävling DIV II

Idag har det varit en lång dag! Började med att åka o kolla på Lisa som startade ganska tidigt. Det gick kanon för henne! Hon fick 59% elr något. Superbra! Mamma och jag åkte till stallet o fixa Cimba. Som låg och sov när vi kom :') Gullhäst!
 
Vi åkte till Boxholm igen. Kollade på My. Det gick också SÅ bra !! Så fint. Hon fick 51 % nånting tror jag :)
 
Vi lastade ut efter en stund. Började rida fram och han kändes lite trälig och stark. Fast sen gick det bättre. Vi gick ner till banan. Red lite på den lilla banan. Sen gick jag in på dressyrbanan. Första lokala dressyrtävlingen MED Cimba. 
 
Han kändes lite seg. Han blev lite rädd för blommorna, men styrde åt ett annat håll. Då gick det :)!
Började med en uppridning och halt som kändes bra.
 
Hela programmet kändes bra! Gick lite segt i skritten. Och galoppen är ju inte så bra. Men han tar iallafall galoppskänkeln inne på banan ;) Fick 56% nånting. SÅ nöjd! Eftersom domaren som dömde ger snålt med poäng. Cimba skötte sig bra tycker jag :D 
VHSK's dressyrlag var jätteduktiga! Hästarna och ryttarna!! Fick två stycken 7or :) NÖJD MED DET!
 
Blev ett långt inlägg, men hoppas ni orkade läsa :) 
 

 
BÄSTA PONNY <3

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback