Dagens ridpass

Ridpasset gick, ja? Ganska okej, han är SÅ trälig nu när han sätter vinterpälsen :/ Sparkar mot spöt (som jag inte gillar !!) och är allmänt tjurig och arg. Det är lite tråkigt. Men jag hoppas att han slutar snart!
 
Han var pigg idag, det var ju nt så bra eftersom jag skulle träna lite dressyr ;)
Men jobbade på lite med ställningen oså. Sen i slutet gick det faktiskt bra. Eftersom jag inte har hårdtränat dressyr på nästan en vecka. Så gick det ganska okej!
 
I slutet gick han i en rätt så låg form, men endå bra. NÖJD med slutet iaf :) 
 
 
Denna häst är bäst... <3 Älskar honom! Love

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Lina

Tror han är lite som Fixan när hon sätter päls, att han blir lite öm i skinnet. Bråka inte alltför mycket med honom, utan rid lite kravlöst några dagar. De brukar gå över på nån vecka. De är mitt tips! :) kram

2012-09-21 @ 06:37:53
URL: http://canzolett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback