2 hästar ridna

Idag var jag ju med Lina när hon tävlade. Det gick jättebra tyckte jag :) Tack för att jag fick följa med och allt!
 
Sen när jag kom hem åt vi mat, och sen åkte mamma och jag till stallet. Började med att rida Cimbaplutten. 
Han gick bra idag!! Red lite över upphöjda bommar.
Men när man rider, och typ galopperar kan han bara tvärstanna och börja bocka på stället ? Han började med det typ förra veckan. Fast så var han förra höst/vintern också! 
 
Men idag är jag nöjd med honom!! :)
 
Sen flundris tur att bli riden. Han fick hoppa lite idag (som han älskar sååååhääär mycket)! 
Han hoppar mycket bättre när det blir högre! Är nöjd med honom också :D
 
2 duktiga pollar ridna idag alltså! :) #love#horses#
 
 

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback