Dagens ridpass 24/11-12 Cimba

Idag red jag ju somsagt Cimbiz. Det gick bra. Först red jag till fältet o värmde upp och så. Sen gick vi till backarna. Gick ner och galopperade upp några gånger. Han var pigg. Eller ja, pigg är bara förnamnet. Sen höll jag på att ramla av också, då jag kolla på något annat o han slänger sig åt sidan. Men jag höll mig kvar. 
 
Gick tillbaka till ridbanan och hoppade lite. Inte något högt, men eftersom han inte hoppat på 1 och en halv vecka så tyckte han det var kul. Dock lite trött sen backen, men lite taggad var han allt. Sen gick jag tillbaka till fältet igen, red dressyr. Han var superfin. Formen satt rätt bra i galoppen också. Kul. 
 
Mamma hade beställt ett nytt bett till Cimbizen också! Det använde jag idag, Cimba gillade det. Iallafall idag ;-) 
Kommer inte riktigt ihåg vad det heter, men tar kort på det nån dag och lägger ut här. 
  

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback