Hoppträning @ Lunntorp

hej! Idag har jag, Cimba och mamma varit och hoppat på Anna & Jonas bana! Det gick jäkla bra i början, superfiiiin :''') Sen hoppade vi bana och han hoppade toppen då med, hade bra fart då med! (y).
Sen höjde vi upp hindret och det gick bra. Sen hoppade jag 1m och han hoppade! :D (y).
Sen höjde vi igen till 110cm det gick också bra! :) Sen började han vägra :( Han vägrade typ 2 ggr :p. Men sen hoppa han igen ;'). Var besviken efter, vet dock inte varför!!!!???? Var arg ett tag... Men sen har jag tänkt efter... Vi har inte hoppat 110cm på ca ett år, så några stopp är väl helt OK! Så nu är jag igentligen nöjd ;-).
Imorgon kommer det bilder och kanske någon film! Imorgon kommer det bilder på Pingu söte också! FÖRSTA hästen jag red <3



Smakprov! Woop woop, vilken fantastisk häst jag har :') <3

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Lisa.M

sååå sööööttttaa ni ärrrr <3333

händer då?

2012-06-01 @ 15:27:19
URL: http://nattstad.se/LisaaM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback