Resultat ifrån Askersund

JA, vad ska man säga.... Fick gå upp tidigt imorse, o var typ dööd.. HAHA, men vi åkte till stallet osv, och Cimba skötte sig.. Sen var det låånnggtt dit. Långtråkig väg. Men efter ett långt tag så var vi framme. Vi gick banan och anmälde oss osv. Det var grymt lätt bana. Sen kollade vi typ på en sen lastade vi ur. Sen när vi lastade ur var han ganska lugn. Sen började jag rida fram och lite. Han kändes seg och ganska jobbig, men lyssnade ganska bra. Sen skulle vi in på framhoppningen. GUD, säger jag bara. Underlaget var nästan en sjö, och Cimba är ju då lite rädd för vatten, då gick det ju inte så bra ^^. Han vägrade och vägrade, sen la vi ner översta bommen. DÅ hoppade han ;). Men sen hoppade han oxern bra. Sen skrittade jag utanför ridhuset en stund. Sen var det min tur. L:D - 10cm. Han var allmänt seg och hoppade ganska bra, men tyvärr så vart vi uteslutna :(. Sen gick mamma med honom och jag gick in och kollade på några. Sen hoppade jag upp efter en stund igen och jag red fram och han var SEG.... Sen gick jag in på framhoppningen och hoppade ett språng, han var fin på det :-D. Sen fick vi vänta lite sen var det min tur igen. L:D. Han var lagom pigg, men orkade inte hoppa elr så va han bara allmänt dum. Uteslutna i denna klass också :(. Ridhuset var jättefint och lagom med "titthinder" :). STOR hiss till det fina ridhuset! // Lydia

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback