Skillnadsbilder

Jao, vad tycker ni? Har det blivit skillnad på Cimba sen vi köpte honom, eller? :) 
Själv tycker jag det, faktiskt! 
 
 
Själv tycker jag att han ser mer "biffig" ut nu! :D + att nu kan han gå i form, det kunde han inte för ca ett år sen!
 
Denna häst tror jag otroligt mke på, han skulle kunna gå LA om några år, om han bara ville. Denna häst är grym. Tro mig, jag känner honom.. Han är tjurig, det vet jag (A) Men han är otroligt snäll också. Han är både dum och snäll, tycker jag, haha :D 
 
Har ju ett par filmer jag kan visa som skillnad också, fast det gör jag i ett annat inlägg!
 
Kommentera gärna vad ni tycker! :) 
 
Pussohej
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Anonym

Stor skillnad!

Svar: Tack!
Lydia

2012-06-22 @ 19:20:21
Postat av: Mirjami

Sjukt snygg har han blivit! <3

2012-06-22 @ 23:42:42
URL: http://nattstad.se/mirjamimartikainen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback