Har tråkigt!

Här får ni ett sådant inlägg :) Kopierade detta av en kompis, då det blir hennes teckensnitt på bloggen  :)
 
Hoppas det var ok Fia!
 
RYTTAREN
Namn: Lydia Hektor
Smeknamn: Lyddan, Lydis osv.
Klubb: Väderstad Hästsportklubb
 
Född: 2000
 
Tävlat som högst,hoppning: 90cm
 
Tävlat som högst, dressyr: LB:1
 
Hopp- eller dressyrryttare: Hoppryttare
 
 
HÄSTEN
Namn: Cimba
Smeknamn: Cimbiz, Cimbalaya, älskling, plutten, sötis, pälskling, osv ;)
Född: 2005 
Kön: Valack
Ras: New Forest  
Mankhöjd: 143, 5 när vi var och mätte honom. (tror han växt lite) 
Färg: Brun
Favoritgodis: Slicksten med typ mineraler.
Tävlad som högst, hoppning: LC (90cm)
Tävlad som högst, dressyr: LB:1
Tävlad som högst, fälttävlan: -
 
UTRUSTNING RYTTARE
Hjälm: En lamicell ifrån Sharpman som "finhjälm" och en helt vanlig ifrån Ullared.
Säkerhetsväst:Three horses
Stövel/sko: Stövel: CRW ifrån Hööks. Egentligen mammas dock. 
Handskar: Vita ifrån CRW och sen snor jag mammas ifrån Sharpman ibland med (a)
Skjorta: Pikeur ifrån Sharpman
Kavaj: Nån ifrån Ullared tror jag, behöver en ny ;)
Spön: Blått från Hööks, Dressyrspö med pärlor ifrån Sharpman, osv.
Sporrar: Helt vanliga Junior sporrar.
 
 
UTRUSTNING HÄSTEN
Transport: En ful, kommer inte ihåg märke
Sadel: Kommer inte ihåg (skriver dit när jag vet)
Stigbyglar: Några ifrån Sharpman typ.
Stigläder: Några SUPERBRA ifrån Sharpman, typ Cheval.
Träns: Hööks tror jag.
Bett:  Rakt i hoppning & dressyr. Pelham i utridning och hackamore vid utridning ibland. 
Hjälptyglar: -
 
Luvor: Hööks tror jag.
 
Schabrak:, Lamicell, JW , massa (a) osv.
Sadelgjord: Magplatta ifrån Sharpman. Och en vanlig ifrån Sharpman också (a)
Benskydd: Några ifrån Hööks tror jag.
Benlindor: -
Ridtäcken: Ett från Sharpman.
Täcken: Massa orkar inte rabbla upp alla ;)

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Emilia

Får jag kopiera frågorna? Du får givetvis en länk ;) !

2012-06-25 @ 16:40:04
URL: http://macamonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback