Tjaaa

Heej, åt nyss frukost och klockan är snart 10, drar mig till stallet senare. Ska rida plutten litegrann. Han ska nog gå över bommar elr ngt. Vi behöver också träna på att hoppa i trav. Men vi får se vad det blir idag. Idag är det lördag. Shit. Vill fasen inte ha Måndag. Bara för att jag hatar måndag. Första dagen på veckan och det väntar en hel skolvecka framför en. Synd att man inte går i skolan Lördag och Söndag, sen är man ledig dom andra fem dagarna ist, skulle va chill. Men jag hoppas att ni får en grymt bra dag. Solen är ju framme så gå ut med er ;-). Somsagt jag ska ju rida, då är jag ju ute, för vi har ju inget ridhus (; // Lydia

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback