Torsdag.. och prov.. :(((

Hej! Tror inte att provet kommer att gå bra,,, hehe... Usch hatar prov. Kan typ ingenting heller.. Känns det som. 
NO är så tråkigt ? :(
På morgon har vi språk  med, har ju såhär prova på. Ska ju välja till jul, eller kankse efter? haha vet ej. Men iallafall nu har jag tyska. VET INTE vad jag ska välja än..
 
Jaja, idag är det fotboll. Så ingen ridning idag heller :(
 
Usch.. har panik över provet. Sen matte prov imorgon, orkar inte. 
 

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Hanna

Spanska tycker jag du ska välja, det är kul :)

2012-12-06 @ 15:17:53
URL: http://equin.blogg.se
Postat av: Lina

Om ni inte måste välja ett till språk tycker ja du ska fortsätta me tyskan. De är de lättaste språket man kan läsa på högstadiet :)
Plus att du ju redan kan lite grann då i så fall :)
De är mitt tips :)

2012-12-06 @ 15:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback