rubrik

Förut åkte vi och tog in hästarna. Cimba stog utanför dörren och väntade på att få komma in. Men var va Flundran?
Ja, INTE i hagen iallafall. Utan UTANFÖR. Ja, bushästen hade rymt! Cimba vågar ju inte rymma, som är bra. Annars skulle man väl inte få tag på honom, haha. Men vi fick tag på Flundran snabbt och smidigt. 
 
Btw, blev inget tårtbak idag. Så jag gör det imorgon istället! Hähä, då ska jag hinna med det och orka göra det också. Ska nog göra det innan vi åker till stallet och rider. Eftersom jag ska bjuda stallägarna :3 
Sen ska jag hinna åka och köpa de sista julklapparna också! Måste hinna med mycket imorgon känner jag, dagen innan julafton :)
 
Saknar sommaren väldigt mycket...

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback