FT i Mantorp och ridning i skogen

Yees,  har vart i mantorp på ponny FT idag.... Fina ponnysar, elr ponnyer.. Var lite hästskötare åt Hedda efter hon hade ridit sin ritt. TYVÄRR så hann vi inte se den.. Vi hann inte dit. Skit också. Tyvärr så blev hon inte placerad, men hon hade gått bra i dressyren sa Hedda. Och det tror jag :-D

Sen kollade vi på några ponnyer. Efter en stund åkte Hedda och Charlotte hem. Byebye lixom ;). Nää, men mamma och jag stannade och kollade på ganska många fler. F I N A P O N N Y E R !

Men sen åkte vi hem och åkte till stallet på dirren. Hade tänkt att rida på banan så jag fixade hinder.

Sen kom Carro och Tilda och undrade om jag ville följa med ut och rida i skogen.. Självklart hänger man på! ;).

Mamma kunde inte följa med för hon skulle åka och jobba. Sen sadla jag osv. Sen red jag på banan en stund innan vi red ut. Han var fin! Hoppade några språng bara.

Sen red vi "korta svängen" 2 varv :D. Det var jätteroligt, Cimba bockade sjukt mycket... Min lilla buse ♥ Haha han fick ryck när han inte fick galoppera fort :) Fast ett tag gick det SJUKT fort... Älskar fart :) // Lydia
Bild från igår, ni får bilderna från idag ngn annan dag.

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback