Facebookgrej

Inez Öhrman: En tjej som jag inte känner. Men rider sjukt bra och har en underbart fin häst :D

Matilda Ekeblad: En tjej som jag inte känner, men söt och verkar snäll! :)

Jenny Erixon: Vet vem du är, du gillar Jane och du är Almas kompis :)

Siri Jarebäck: känner dig inte, verkar snäll.

Ebba Carlsson: En tjej som är duktig på fotboll och rider bra (:

Amanda Johansson: Snäll och söt tjeja!

Evelina Fagerström: Går i min brors klass, Rider bra! :D

Isabella Steilinger: Rolig tjej, snäll ;)

Ida Smeds: En snäll och söt tjej som ska gå i min klass efter sommarlovet! :)

Julia Andersson: Söt och snäll tjej som rider sjukt bra! :)

Lina Wahlborg: En jättesnäll person som jag har som förebild! Rider jättebra och är verkligen en omtänksam person!

Sarah Gustafsson: Haha vad ska man säga? Rolig person fast lite förvirrad ibland... ;) Förlåt Sarah! :) Rider bra. Hoppas du anmäler dig till en hopptävling snart!

Moa Christensen: En så underbar person, rider så grymt bra , är söt och snäll. Älskar dig Mois! <3

Frida Hjertstedt: Känner typ inte, har en fin häst! :D

Lisa Maja Johansson: Söt och snäll tjej ifrån Skge! ;)

Emelie Hahne: Söt och snäll tjej som är bra på fotboll (:

Hannes Irebro: Sagas bror.

Albin Bovin: En person i Skge. Som jag ska gå med i samma klass som efter sommartlovet.

Julia Ignell: Söt och snäll tjej, som rider jättebra!

Leo Skeppstedt: En kille i Skge.

Emil Dressyrkillen Andersson: En kille som rider bra och har en jättefin häst! Dressyrnörd ;)

Joel Emilsson: En snäll kille. Albins brorsa.

Agnes Stjernberg: Söt tjej! Almas syrra.

Hanna Häger: Rolig tjej, söt, snäll underbar. Har en fin häst! :). Älskar dig! <3

Det var flera som gillade, men dom gillade statusen efter klockan 12... Var lite elak o inte tog dom! :/


Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Matilda - hästtjej från topp till tå

Tack du är söt! :) jätte fin häst me.

2012-04-07 @ 13:57:15
URL: http://matildae.devote.se
Postat av: Moa

Aw du är, älskar dig Lydis! <3

2012-04-09 @ 19:55:01
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback