Allt som hände igår

Ja, igår var det inte en bra dag kan man säga, elr för mig gick det bra  iaf :-D. Men först så skulle vi ha hopplektion för Nina klockan 2. Och då hoppade alla ponnyer. Det började med att alla ponnys hoppade bra.
Sen skulle vi "hoppa" ett plank som låg på backen. Vi skulle hoppa det lite snett. Då så vägrade Heddas ponny och då var Hedda inte berädd så då flög hon av :( Hon landade på plankan, så det gjorde nog ont :(. Men hon fortsatte iallafall.
Sen efter ponnygruppen stannade jag och kolla på storhästgruppen. Dom hoppade fram och det gick bra för alla. Sen skulle dom hoppa vattenmattan.... Då så började Lina (ryttaren) och Fixan (hästen). Det gick bra fram till mattan. Då så tvärnitade Fixan och Lina hamnade på halsen och då slängde Fixan upp huvudet och Lina FLÖG och landade på svanskotan.
Hon fick jätteont och gick lite. Sen hoppade hon upp igen. Men sen hade hon så ont så hon hoppade av och lastade in. Sen kom hon in och drack en festis. Då snurrade det i huvet på henne och hon blev jätte blek i ansiktet. Hon var jättenära på att svimma :-(. Sen ringde Anna ambulans, så dom kom och hämtade henne.
Men har hört att det inte var någon fraktur, men att hon hade väldigt ont. Sen hörde jag att det hände fler olyckor. Skriver om hur det gick för mig på hoppträningen i ett annat inlägg :) // Lydia

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback