Rolig Fredag igår! :)

Hejsan, idag var jag i skolan. En BRA fredag! Efter skolan var jag med Elin,Alma och Mathilda. Vi gick till den nya gungan som har kommit till vår lilla skola. Vi var där ett tag sen gick vi till Alma och lämna väskorna. Sen typ bara gick vi lite i Värsta. Men vid typ halv 7 elr nått åkte jag hem. Mamma och jag åkte till kebab house och åt. För pappa och Axel var inte hemma , haha!. Men sen så åkte vi och hämtade Axel i skänninge. Sen åkte vi hem och kollade på tv. Ah det var dagen igår. Idag blire att rida. Elr mamma o jag ska åka te stallet snart. För efter jag har ridit blire att åka till Vadstena  och sova där <3. Men hare bra //Lydia! <3.
mamma=bästa fotografen! NOT! ;)

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Carolina Lennestål

åååh, Cimba ! Jag hade Cimba över en sommar för två år sedan. Kom ponnyn väldigt nära på så kort tid. Visste inte riktigt vad som hände med honom efteråt men det verkar ju som att han har det jättebra ! :D

2011-09-18 @ 00:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback