KANONERS! <3

Hejsan, kom precis hem från stallet, red Cimba och idag var han helt underbar!!!! Han gick fram jättebra och hade öronen framåt! :D♥. Min lille älskling :)<3. Men imorrn blir det hoppträning på herrgårn :D, Hoppas det går bra då!!! Det har det dom andra gångerna så man får ju hoppas att det går bra imorgon också! :). Men vad ska ni göra imorgon då? :D. Jag ska iallafall te skolan och sen hem och äta och sen ta det lungt en stund och sen blire stallet och hämta Cimba, sen åka till herrgårn ;). På Torsdag tror jag att han får vila och att jag är med nån.. På Fredag tror jag det blir att rida igen då blir det DRESSYR :(. Guud vad jag hatar dressyr, nu när vi har fått ordentliga hinder till vårat stall. Det är roligt att rida dressyr någon gång ibland men inte för ofta är det inte roligt, men man måste ju rida dressyr för att det ska gå bra i hoppningen också. Det är ju lixom grunden på hoppningen.. Men nästa träning för Emma blir det dressyr, för vi hoppade förra gången.. Det ä roligt att köra lite varannan gång. Sen rider vi ju varannan Tisdag i Walltorp för Emma Rosén. Hon är väldigt bra måste jag säga!!! Hon förklarar bra och verkligen hjälper än när man rider! Hon är också sadelutprovare på Sharpman och är väldigt bra med sadlar också!! Bra på alla sätt asså! Oj detta vart ett långt inlägg :). Men  ha det bra // L.H ♥

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Karro

det verkar som du har en bra häst och ridlärare! ;)

2011-09-27 @ 20:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback