Hoppträning <3

Hejsan !! .Igår var jag på hoppträning med älskling!.Det gick kanon som vanligt (A).Vi hoppade ungefär 105 eller där någonstans ! Jag hoppade med en som hoppade en bana på 130.140 ;o.Väldigt högt om man säger så ;).Jag red med Carro,Lisette och Johanna :).Lisette rider en islandshäst som hon hoppar väldigt bra med.Han heter Börkur ;).gulligt namn.Carro rider en ponny som är ganska het och som hoppar väldigt bra !.fast den kan ju va lite busig ibland :).Som typ alla hästar är....;).Den heter Zorro :).Johanna rider en storhäst.Jag vet inte vad den heter men den hoppar sjukt bra! Den har väldigt fin hoppteknik oså.Undebar häst asså ;).Ni vet väl vilken häst som jag rider på ??.För er som inte vet kan jag berätta (skriva) det för.Min älskadeponny heter Cimba och är en D-ponny.Han är 6år.Han älskar verkligen att hoppa!!!! Han hoppar väldigt fint! Vi tävlar lokalt oså.På hoppträningarna hoppar vi 1m-110cm :).Ingen utav oss gillar dressyr så mke.Men vi tränar dressyr en gång i månaden för Josefine Linder.Det går oftast bra ;).cimba och jag rider för Väderstad HSK.En trevlig liten klubb! Det är kul att rida för en klubb som "är nära".Jag menar att om jag skulle rida för Mjölby ridklubb så skulle man ju tro att jag att jag bodde i mjölby (om man inte kände mig såklart).Så jag bor en bit utanför Väderstad så då vet dom var man kommer ifrån!. puss&kram

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback