Fotboll idag ! :)

Hej bloggen! Idag ska jag spela fotboll .Jag har haft ett litet uppehåll med fotbollen för att det har varit mke med hästarna nu i vinter oså.Men jag tränade fotboll i vintras med dom små.Vi hade ingen bra tränare för att vi fick inte gå på träningarna (?). Det är ju ganska dåligt!. Jag hoppas att dfet blir ett bra lag nu iallafall. Det är jag ,Lisa och Mathilda som spelar fotboll och är 00 :or ifrån Väderstad.Jag kan bara träna på Måndagar för på Onsdagar åker ju jag på hoppträning med Cimba som ni kanske vet.Men jag längtar sjukt mke ! ;).Men nu får ni en bild på min älskling. puss&kram Man ser inte bilden så bra men jag är nöjd med den !! =)

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback