Boda Borg ♥ bäst för alltid

Boda Borg ägde sjukt mke ! :D.Jag hade inte blogglust då så jag sket i att blogga :/.Det kommer massa bilder från Boda Borg nån annan gång gör orkar inte ladda upp dom nu !.Men Sarah s häst "Greger" Hans riktiga namn är Silver Tail Gregory (stavning ;)).Greger är så underbart fin och sööt! :).Ska rida på honom någondag också! Roooligt! Ska försöka ta några bilder på honom någon dag också ! Meen jag,Sarah och mamma red på våra hästar i skogen igår.Det var riktigt roligt. Eftersom jag bara brukar rida ut med mamma nu förtiden.Sarah en ny bra ridkompis! Jag kommer säkert rida ut med henne nån gång själv asså med henne också så jag e ju inte själv men lixom utan mamma ;). Men snart vill jag tävla men puss&kram

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback