skriver lite om dagen nu då :D

Dagen började såklart med skola! :/.Gick typ upp vid halv 8 20 i 8 imorse .haha
Jag satte mig vid datan ,men hann inte att blogga,jag kollade facebook lite,sen
gick jag ner och åt sen fixa mej o lite,sen gick jag ut med Disse en sväng.
Sen gick jag till bästa grannen Mozzzaaann Molliiinnn :D.När ja kom till henne
prata vi lite sen kom bussen.Vi drog till skolan men kom 5 min försent ! :D.
Skulle inte ha skadat om vi var 1 timme sena!.Men när vi kom till skolan hade
vi svenska.Sen vid 10 hade vi rast ,efter rasten hade vi typ taterarbete och
Klubben.Sen mat ,efter det lite rast ,sen biologi,sen rast,sen bild.Haha många
raster under den här dagen :-).Efter skolan åkte ja hem ,typ åt o lite.Sen hade
jag glömt att mamma skulle på hockey så jag kunde nt rida idag :(.Men jag var
o släppte in hästarna iallfall ! :).Ja så såg väl dagen ut idag ! Bloggar kanske imorrn
HEJDÅ BLOGGEHN! :)

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback