Godmorron!!

Hejsan alla bloggläsare! :) Idag så vakna jag typ vid halv åtta eller ngt!.Då gick jag ner o hämta datan och sattte mej och nörda då ;).Jag kollade på ponnyakuten del 10 för 8:ånde gången ! ;).Dom som inte har sett på ponnyakuten måste absolut göra det !.Det kommer bli erat favvo program! Det är mitt iallafall .Sen va jag inne på facebook och chattade med Mathilda och Alma också ! :D.Vi bestämde att vi skulle va en stund idag.Vi ska ju då kolla på när killarna spelar innebandymatch då. Hejja Väderstad ! Och imorrn ska jag åka och tävla med sötnöten !.Lycka till ksk? ;).Jag o Cimba ska på clear rounden hos sissi o nina lilja ! ;).Vi har typ bara varit där och tävlat !.Fast det är ju inte så många klubbar som har börjat så mke med tävlingar än.och det här året tänkte jag o cimba bara tävla lite clear rounder och hoppträna och så.Men nästa år ska vi börja tävla lite lokalt också :D.Jag tror inte att jag ska rida idag heller.. (pga snön och isen).Jag hatar verkligen snön !.Ah men efter matchen och när jag vart med alma och mathilda vet jag inte vad jag ska göra ;P.Kanske är med dom en stund efter matchen också .sen drar väl mamma och jag till stallet och fixar där och så ! Jag kanske går med cimba en sväng som jag gjorde igår.Här kommer en bild som jag har gjort ;).

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback