Clear rounden ! :)

Hejsan bloggen !!
Igår så skrev jag ju på bloggen a.tt jag inte skulle rida men jag gjorde det ändå sen . :).Mamma och jag red till ett gärde (stavning),där red vi lite dressyr och galopperade aasmke (eller jag gjorde det).Sen red vi vidare och red upp för en brant backe typ 5 ggr.Ah så red jag igår då.Men idag väckte mamma mej vid typ halv 8,då gick jag upp och kollade på tv.och satt vid datorn en stund.Sen började jag klä på mej ,sen gick jag ner sen åkte vi ;-).När vi kom till stallet tog vid in hästarna o så.Sen borsta jag o så,sen lastade vi .Sen tp åkte vi,och sen ah var vi framme :-).Vi gick banan ,o sen kollade vi på några starter innan vi gick och lasta ur.Vi kollade typ på 10 eller ngt.Sen lastade vi ut o så,sen hooppa ja fram.I 70cm vart jag felfri och han kändes fin ! ;).Sen i 80cm 2 nerslag :/.Men älskar honom ändå♥.Sen var Daniel Baldhagen från ponnyakuten 1 där också :D.Nice. men ska dra puss Lyzzan !!


Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback