Väderstad Herrgård!

Hej alla bloggläsare :) .  I helgen har jag varit på Väderstad Herrgård. Det var så grymt kul :). När vi kom dit red första gruppen. Jag red i andra gruppen ;). Men efter första gruppen hade ridit så red andra gruppen där jag var med ;). Cimba var väldigt fin!<3. Han var inte så istadig då. Det var skönt :D. I slutet gick han lite på tygeln också! Mn det är en sak vi behöver träna på. Men jag var nöjd med honom. Efter det fikade vi och hade teori med Jossan. (Josefine Linder). Väldigt bra vare! Efter det åt vi oså. Vi åt tacos ! mumsiiiii. Sen åkte föräldrarna hem. Vi spelade frågesprtsspel typ :D. Jag vann inte :( ;). Sen åt vi chips också. Sen gick vi typ och la oss. Fat det var sent. Men jag somnade typ 2-halv3 ^^. Jag vaknade 20 i 7 ^^. Fast jag är inte trött!? Ja tror jag blir det sen ;). Men på morron när jag vaknade så gick alla upp o åt frukost oså. Sen kom mamma med Cimba o vi lastade ut honom. Han var lugnt :). För den här dagen (idag) skulle alla rida upp ett dressyrprogram :). Jag skulle rida upp L:C 1 ;).Eftersom det är/var första gången jag red upp ett dressyrprogram på Cimba. Jag red inte  fram så mke. När jag kom in på banan tänkte jag igenom programmet. Jag var osäker på om jag kunde det ;). Men jag red igenom hela programmet utan att rida fel! JAG ÄR SKITNÖJD :D. Han var as fin <33. Han var lite utåtställd ibland men inte så mke. Han var lydig sa Nina. (Nina Fox Stark) HAHA hon skulle se honom när jag rider på ridbanan hemma! INTE lydig ;). Vet inte vad det va med honom idag! Han var så himla fin asså <3. i love my pony ;)<3. Om vi har räknat rätt så fick jag typ 57% elr ngt kmr inte ihåg va mamma sa xD. Men ngt sånt. Tyckte att det var bra själv. Han var asså riktigt fin idag. Inte ofta han är så himla fin asså. Men nöjd är jag ! Efter alla hade ridit upp sitt program så fikade vi och sen hade vi föreläsning vid Väderstad Verkens lokal elr tyypp det ;). Den var också bra Nina höll i den. Efter det åkte vi tillbaka till herrgårn och åt lite. Efter det åkte jag o mamma till vårat stall och lastade Greger (Sarahs häst fortfarande ;)). Förut har det tagit typ 2 timmar o lasta honom idag gick han in på 5 minuter ! ;). dutti polle! ;) Men puss&kram //Lydia!

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback