svar på frågestunden!

Postat av: Mathilda

hur länge har du ridit ?
hur många rosetter har du ?

//mathilda :)

 

svar: i ungefär 7 år elr ngt ! jag vet inte riktigt ;)

ca 70 st ;)

Postat av: Sarah

Är du rädd för huggormar? ;)

 

Svar: JAAAAA! ;))

2011-06-12 @ 18:09:43 
URL: http://inbilsk.blogg.se/
Postat av: moa

hur länge har du ridit?
hur högt har du tävlat? (lokal,regional osv samt höjder, ld,lc eller lb?)
har du blivit placerad någon gång?
vad har du för mål med cimba i år?
hur många hästar har du haft?
vad ska du göra i sommar?
har du några tävlingr inplanerade?
ska du åka på clear rounden hos nina cervin?
ska du tävla någon av dagarna på meetingen i rappestad?
när slutade ni skolan?
hur läng har ni lov?
vad hade du på dig på skolavslutningen?
vilken är den snyggaste ridhjälmen enligt dig? (lägg gärna ut bild)
vilka är din favorit ridbyxor?
vilken är den bästa hästaffären?
vart/vilka ställen tycker du om att tävla på?
hur högt tävlade du med goliath?
kan du berätta lite om goliath, skriva ett inlägg om honom osv?

hihi där har du lite att svara på ;) <3

 

I ca 7år tror jag ! :)

Jag har bara tävlat L:D o L:C än så länge och bara i typ "unghästklassen" ;)

Nae inte med cimba då eftersom jag bara har tävlat "unghästklass" med honom.Men när jag var med o hoppade i lag med Goliath kom vi precis utanför placering... Men en sak var bra vi fick dagens bästa stilpoäng så vi fick en chokladask :D<3.

Att hoppa lite högre på träningar och att vi ska känna oss säkra och att det är lekande lätt i L:D och i L:C ;).

Jag har ju haft Borka Prinsen som jag var fodervärd åt en shettis hingst ^^.Och sen har jag ju haft Goliath då som jag också var fodervärd till. Men efter honom så köpte vi en egen häst till mej ! asså Cimba :).lille plutten!

Jag ska bada vara med kompisar ,bada med Cimba ev. :) o mycke mycke mer! ;).

Nae faktiskt inte vi ska tävla några clear rounder för att Cimba har börjat stanna oså :/.

Jag vet inte när är den ? ;)

Nae... mamma jobbar och sen ska vi åka på lite clear rounder nu.

Den 16 juni en torsdag :)

Jag hade på mej en vit klänning och dom här skorna :

 

Jag vet inte hur länge vi har lov ^^.

Jaa... det finns många som är snygga men jag tycker nog att dom här är snyggast (det finns många fina men här kommer 2 st)

 

 

2 snygga ridhjälmar!

 

Jag tror nog att det är mina röda John Whitaker byxor :).

Sharpman troja ....elr hööks....sharpman e nog bäst ;)

Jag tycker det är bra i Nyckelby och i Boxholm ! :) kommer inte på fler nu!

70cm troja ! ;) påclear round ! jag tävlade faktiskt 1 lokal dressyr med Golle.. men vi kom sist haha!

aa det kan jag göra nån gång :)

 

tack för alla bra frågor moa ;)<3

 

2011-06-18 @ 23:38:09 
URL: http://varendspal.blogg.se/
Postat av: sara :)

vad är det högsta du har hoppat med cimba ? =)

 

Det är 110cm ;).

2011-06-23 @ 11:30:41
Postat av: Julia

hur mycket gillar du hästar från skala 1-100? jag har tyvärr ingen blogg men hoppas det går bra endå ;)

 

10000000000000000000000! nee men hundra då!!! om det skulle vart 1 miljon skulle jag tagit det lätt! :)

ja det gör det !! ;)

2011-06-23 @ 11:32:54
Postat av: sandra!- en hästälskare

du har världens finaste häst ;). min drömponny! vad heter han ? hur gammal är han? kram från sandra

 

Haha man tackar så mke !!!  han heter Cimba och han är 6år :).

2011-06-23 @ 11:36:05
Postat av: Linnea

är Alma och Mathilda dina bästa kompisar?
har du facebook?
skulle du vilja ha en känd blogg?
vill du bli bäst i världen påhästhoppning? :)
kom inte på mer! ;)

 

Japp <3

jau!

JAAAAA!! VEM VILL INTE ? ;).

klart !!!!!! :)

2011-06-23 @ 12:01:12 
URL: http://linneassuperblogg.blogg.se/
Postat av: moa

Har du någon gång hoppat med din mammas häst?
är det inte läskigt att rida den 
där stora hästen? ha det bra //moa

 

Ne det har jag inte :) en jag skulle vilja ;)

Nae det är bara roligt !! :)

 

 

 

TACK FÖR ALLA BRA FRÅGOR ! puss&kramiis


Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback