SOMMARLOV!!!!!

Idag hade vi skolavslutning!!!!!! Så himla gött asså ! ;). Men en sak som e säker jag kmr sakna 5an sjukt mke. vi har vart 3-4 och nu 4-5  och sen så bara flyttar hela 5an till trojan .. :'(. Så efter sommarlovet när vi börjar skolan går dom i trojan! TRÅKIGT................ men men.. nästa år åker ju vi till trojan så !.Men jag hoppas att 5an får det underbart i trojan . men jag kommer få det as  bra i sommar .här kommer några saker jag ska göra ; bada med cimba ev. bada :D. rida!!!!!!!!!!!!!!!!!!. åka till high chapparall (stavning) fast det ska jag ju göra imorgon ;D.sova i tält :).  va i våran sommarstuga. och mycke mycke mer ! ;). men puss&kram

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback