PONNYAKUTEN 3

Hej ! Nu är dom som ska va med i ponnyakuten 3 hos Tobbe Larsson ! :),utom Hanna Eriksson som fick stanna hemma för att hennes ponny markerade på höger ben.Jag tror det va så iaf ;). Men jag vet iallafall några som har kommit med ! :). Lite roligt att veta några som är med iaf men inte alla! Men jag skulle vilja vara med i ponnyakuten också. Dom verkar ha det så mysigt därnere i Ystad. Tobbe verkar ha en toppenfin gård och massa fina hästar osv. Skulle vilja träffa honom ngn gång och få hans autograf :). Fast det är rätt coolt att ha Rolf-Göran Bengtossons autograf också ! Men i ponnyakuten 3 fick man ju ha med storhästar också men varför heter det ponnyakuten då ? ;). Men eftersom det var en som inte kom så blir dom väl bara 7 då !?. Synd för jag gillar att följa många problem hur dom utvecklas osv. Men det var lite om ponnyakuten 3 ;) ! puss&kram

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback