snart åker vi till Torpön! <3

Snart åker mamma,jag,Axel och pappa till torpön och äter vi var inte där igår så vi åker dit idag istället :D.mumissiiigt :). Men som ni kanske här märkt så är det inte jättebra uppdatering när jag är i våran sommarstuga ;). Men jag hoppas att ni står ut ändåå! Men idag har jag varit ute och fiskat med Axel. Vi fick inget :(. Men igår när vi fiskade fick jag en aborre (stavning) och Axel fick en mört. haha. Vi metade, meta ä rätt roligt ändåå :D. Ska väl ut och fiska ikväll igen ;D. Hoppas jag ;). Men Axel har varit ute och fiskat själv en stund och då fick han en aborre. fusk haha. Men snart ska vi väl ta båten och åka till Torpön då :). Men vi ses herrå :)
tog bara en bild ;) ROLF-GÖRAN BENGTSSONS autograf. coolt att ha den (A) :)♥

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback