ridning och stan :)

Tja bloggen! :) Idag gick jag upp ungefär 10 över 7. Vid ungefär halv 8 åkte mamma och jag till stallet. Vi red i väg ungefär kl 20 i 9 :). Vi red bara på en vall eftersom det fanns typ 10000000000000000 blinningar!!! Jag hatar såna kryp asså! Vi red där i ungefär en halvtimma. Sen red vi tillbaka till stallet. Sen åkte vi hem o bytte om oså, efter det åkte vi till Mjölby :). Mamma klippte sig och vi handla lite saker :). Vi var där i ett par timmar. Vi åkte hem sen. Nu sitter jag här och fikade för ett tag sen. Snart ska vi väl åka till Vadstena o fira mormor och morfar. För båda har fyllt 65 år <3. I Mjölby köpte jag blommor till dom <3 Men ni får ha det bra puss&kramiiiiiis

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Nathalie Nyrén

ha den bra dag!

2011-07-08 @ 17:53:18
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: Julia ( T E A M R Y T T A R N A )

Fin blogg! Kika gärna in Teamryttarna.blogg.se

2011-07-08 @ 19:07:59
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback