LYDIA HISSAR MER

NU TÄNKTE JAG HISSA LITE MERA XD. SÅ NU FÅR NI SE LITE SAKER SOM JAG HISSAR :D.
  • Jag tänker nu hissa min Lami-Cell hjälm :).     Den är VÄLDIGT skön!!!  det är min typ "finhjäm" xD. Den använder jag bara när jag åker o tävlar o tränar :). Känns som om att man inte har någonting på huvudet ;).
  • Tänkte också hissa mitt Lami-Cell schabrak  med sverige flagga.  Det är en lång sverige flagga på ena sidan och märket som e på bilden e på andra sidan :).
  • tänkte hissa Jacson flughuvorna som vi har till våra hästar.  Dom är sjukt bra! Vi köpte dom för 99:- nere i Falsterbo. Dom håller kanonbra!
Jag kommer inte på något mer att hissa nu så vi ses snart igen!! Hejdååå :D

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: mathilda

Synd att jag inte kunde

åka till Falsterbo :(

2011-07-15 @ 21:44:32
URL: http://mathildaivansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback