vart med alma och skolan

Idag har jag vart i skolan -.- ja va sjukt trött men
efter skolan v ajag as pigg ;) men sista timmen
hade vi Kerstin också -.- .Hon är INTE lika bra
som Berit!!.Berit äger som lärare .. :) Men efter
skolan va jagf med Alma ,det ägde Mathilda va
sjuk idag med synd för henne !! .Men alma o ja
åt hamburgare ,satt mest vid datan ,vi typ chatta
med några på msn, va inne på fb (facebook) också.
kollade på youtube ,ja sen kollade vi  på ponnyakuten
alla måste kolla på det det är det bästa programmet jag
har kollar på hitills !!.Nästa "säsong" ska jag nog söka !.
Hoppas bara att jag har kvar mitt problem då. (bara för
att jag kan söka då) annars ä det inte bra x/.Jag kan alla
som ska va med i ponnyakuten 2: Lisa Mellert,Sofie Wernborg,
Jacob Lundberg, Nicholai von benson hollesen (stavning),Nicole
Olsson,Olivia Weslien,Molly Downes,Victor efternamn? kommer
nt ihåg där fick ni alla ska åka till stallet och släppa in hästarna nu då
så pussohej // Lydiia :)


Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Anonym

hahha Victor efternamn ?

haha men fattar va du mena =)

2011-01-15 @ 23:18:40
URL: http://maathiildaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback