Tränat på 4you och ridit 2 hästar

Tjena bloggläsare! Idag så har jag tränat på 4you!!! Det var roligt :). Vissa saker var lite jobbiga men allt var roligt iaf :D. Jag gillar när man får kämpa! Träffade My och Hanna där också! Goa tjejer!! Men efter det fick vi skjuts hem av Nina Fox Stark. När vi hade kommit hem så åkte vi till fiket i Väderstad. Köpte bullar. Efter en stund kom Sarah :D. Vi fikade och sedan åkte vi till stallet. Vi kom dit, jag red pluttponnyn, det gick ganska bra. Jag hoppade lite. Sarah kollade, mamma kollade också en stund. Men sen gick hon in och gjorde iordning Thunder. När jag hade travart och skrittat av så gick jag in med Cimba. För där tog mamma imot honom och fixade honom :D. Istället hoppade jag upp på Thunder. I början jobbade jag lite med formen och han var jätteduktig!! Sen började jag trava och galoppera. Gick bra. Fast han var typ jättepigg :o. Mamma satte upp ett kryss som jag hoppade över några ggr. Han kom lite nära men han redde ut det. Sen höjde hon. Då hoppade han bättre. Tror det var för att det var en bit högre. Han tyckte nog att det var lite lågt innan. Men sen skulle jag hoppa över ett hinder som det var koner under. Då vägrade han första gången... Sedan tog han ett JÄTTE stort hopp över. Höll på att flyga av!! Synd att inte det kom på film. Skulle nog få flera miljoner tittare på youtube, haha :). Hindret låg på ca 60cm. Han hoppade typ 110cm över :o. Knäpp häst det där! Men sen hoppade jag några ggr på krysset igen och då gick det bra. Sen travade jag av honom och skrittade. Sen tog vi in hästen. Fixade honom. Släppte ut honom. Mamma hämtade hö och gav dom lunch. Sen mockade jag och fyllde på vatten. och havre,mineraler och morötter ;D. Visst har jag vart duktig idag ? :D. Hihi skoja men har iallafall gjort ngt idag! Men ni får ha det braa // Lydiia <3
älskar dom hästarna ♥

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: JFdressage

underbart härlig blogg! :D

2011-12-10 @ 19:06:47
URL: http://jfdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback