Roligt!

Hejsan, igår va det en rolig dag. Först var jag med Alma & Mathilda och vi bakade. Gott!! Men sen så gjorde vi inte så mke. Jag åkte hem efter en stund. Mamma kom och hämtade mej hos alma. Eller jag bytte om hoas Alma så vi åkte direkt till stallet. Mamma och jag red ut igår :D. Det var faktiskt jätteroligt för Cimba kunde gå först hela vägen :)<3. Han brukar stanna om man kmr framför... :P. Men jag kunde till och med trava och galoppera framför mamma och Thunder. Det var jätte roligt! :D. Men ni får ha det bra så hörs vi. Ska snart till skolan :/. /Lydia

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: JFdressage

Fin blogg! :)

var gärna med i vår julkalender!

2011-12-12 @ 19:52:32
URL: http://jfdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback