Igår och Idag

Hejsan :). Igår så va jag och shoppade med mamma i Linköping. Köpte allt på rea (a). Köpte en ny stalljacka till mig på Sharpman. Skitsnygg. Sen köpte vi lite kläder och jag köpte också en en julklapp till Cimba. En som det var glitter på :D. Köpte den för halva priset :). Men idag har jag inte gjort ett skit typ. Mamma och pappa jobbar.. Vet inte vad jag ska göra, men nu bloggar jag ju ;).
jackan  jag köpte :D. Bild från google.
Cimbas nya grimma :D. Glittrar!
mamma köpte ett schabrak till mig också :). Ett dressyrschabrak. Sen köpte hon ett träns till Flundran också :D.Han vart skitsnygg! // Lydia

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: moa

redigt läckra grejer där! <3

2011-12-29 @ 13:09:21
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback